![]() ![]() |
Web provisoria da ANOVA - Irmandade Nacionalista, constituÃda o pasado sábado 14 de xullo en Compostela e recollendo logo de 223 anos os ideais de liberdade, fraternidade e igualdade da Revolución Francesa.
A toxicidade en persoas e fauna das fumigacións aéreas da Xunta
Liga Estudantil Galega
Interesante artigo de Boaventura de Sousa Santos
Grupo de Traballo de Mocidade do EI
12/04/2012 Por consideralas de especial interese para nós, e maiormente no contexto circunstancial das agresións polÃticas que estamos a aturar dos actuais governos central e autonómico do PP, escolmamos e reproducimos a seguida as seccións III e IV, e máis o colofón, deste lúcido e criativo ensaio de Blackburn. (N. do T.).
18/11/2011 Aparentemente, o autismo dos economistas da corrente dominante começa a ser abalado pela presente crise do capitalismo. Este manifesto da Associação Francesa de Economia PolÃtica é um indÃcio de uma inquietação que começa a aflorar. Entretanto, os signatários ainda estão longe de uma ruptura radical com o pensamento dominante e, menos ainda, de preconizar uma ruptura com o capitalismo – pretendem apenas consertá-lo e parecem acreditar que isso seria possÃvel. O que os aterroriza são os piores excessos do neoliberalismo e não o capitalismo. As reformas que preconizam estão longe de serem uma panaceia e a sua exequibilidade parece duvidosa sob a actual correlação de forças, ou seja, sob a quase absoluta ditadura do capital financeiro. A presente publicação neste sÃtio destina-se a documentar uma incomodidade (louvável) que agora começa a afectar economistas não marxistas.